مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 19:112015-11-29سياسي

واکاوی آنچه امروز در دانشگاه آزاد یاسوج گذشت


آیین افتتاح انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد واحد یاسوج که قرار بود امروز با سخنرانی یکی از عوامل فتنه 88 برگزار شود توسط دانشجویان این دانشگاه لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیین افتتاح انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد واحد یاسوج با سخنرانی آذر منصوری عضو حزب اتحاد ملت و از محکومان فتنه 88 حواشی زیادی را به همراه داشت که در این گزارش ابعاد مختلف آن بررسی می شود.

فریاد مرگ بر " فتنه گر" به محض ورود عضو حزب اتحاد ملت طنین انداز شد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج با تشریح اتفاقات پیش آمده امروز دانشگاه آزاد یاسوج، گفت: قبل از آغاز برنامه دانشجویان در محل نشسته بودند ولی بیش از 80 درصد حاضران به سخنرانی آذر منصوری از عاملان فتنه 88 اعتراض داشتند.

امین کشاورز اظهار داشت: به محض ورود عضو حزب اتحاد ملت به سالن محل اجرای برنامه دانشجویان یک صدا ندای مرگ بر " فتنه گر" و " مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادند که خانم آذر منصوری مجبور به ترک سالن شد و دانشجویان همچنان به شعارهای خود ادامه داند و با مین شعارها وی را تا دم درب همراهی کردند و حتی 15 دقیقه بعد از خروج این محکوم فتنه هنوز دانشجویان شعار مرگ بر فتنه گر سر می دادند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که گفته می شود دانشجویان به سمت آذر منصوری عضو حزب اتحاد ملت هجوم بردند آیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی آنچه امروز در دانشگاه آزاد یاسوج گذشت

واکاوی آنچه امروز در دانشگاه آزاد یاسوج گذشت