مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 18:402015-11-29فرهنگي

دفن 1700 تن سیب زمینی در یک برنامه تلویزیونی


برنامه «پایش» به تهیه کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

- برنامه پایش به تهیه کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

برنامه پایش امشب 8 آذر با موضوع سیاست فقرزدایی در دولت های بعد از انقلاب روی آنتن شبکه یک سیما می رود و در آن به موضوع دفن 1700 تن سیب زمینی هم می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از ایلنا، در برنامه پایش که امشب 8 آذر روی آنتن شبکه یک سیما می رود احسان خاندوزی اقتصاددان به بررسی کنونی وضع عدالت اقتصادی در کشور می پردازد و به این سوال پاسخ می دهد که دولت های بعد از انقلاب تا چد در زمینه فقرزدایی موفق بوده اند.

بررسی موضوع دفن 1700 تن سیب زمینی کشاورزان فسا و داراب، تحلیل تحولات اقتصادی هفته گذشته، پرداختن به کارتن خواب ها، پیگیری مطالبات و مشکلات تولیدکنندگان، معرفی کارآفرین جوان و خلاق برای تقویت امید و انگیزه جوانان برای تولید و کارآفرینی از دیگر موضوعات این برنامه است.

نصرت الله مختاری کارآفرین نمونه ملی هم مهمان برنامه امشب پایش خواهد بود تا درباره معرفی راه های موفقیت در کسب و کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن 1700 تن سیب زمینی در یک برنامه تلویزیونی

دفن 1700 تن سیب زمینی در یک برنامه تلویزیونی