مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:512015-11-29اجتماعي

خدمات آموزشی دانش آموزان استان بوشهر برای مقابله بحران ها و آسیب ها افزایش می یابد


معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان استان بوشهر علاوه بر فراگیری آموزش های درسی، فرهنگی، پرورشی و فناوری برای مقابله با بحران ها و آسیب های طبیعی تحت پوشش قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیروس فتحی ظهر امروز در جمع دانش آموزان مدرسه نمونه اتحاد بوشهر با بیان اینکه مانور مقابله با زلزله در تمامی مدارس استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: در این مانور دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی با نحوه مواجه با خطرات زلزله آشنا شدند.

وی استفاده از مکان های امن، کمک به مصدومان، خروج در شرائط اضطرای و استفاده از ابزارهای جدید برای جستجوی مصدومان زیر آوار را از دیگر آموزش های مانور زلزله به دانش آموزان استان بوشهر دانست.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربا بیان اینکه آموزش و تمرین از برنامه های آموزش و پرورش دانست و افزود: مدیران، کارشناسان و آحاد جامعه باید به مقوله آموزش و تمرین برای مقابله با خطرات طبیعی توجه کنند تا در زمان حادثه در آمادگی بسر ببرند.

فتحی نقش مهم پیش آگاهی در کاهش آسیب پذیری درمواقع خطرات بسیار موثر دانست و اظهارکرد: در مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، دانش آموزان نحوه پناه گیری، خروج اضطراری از مدرسه، نجات مصدوم و عملیات راپل با همکاری امدادگران هلال احمر تمرین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات آموزشی دانش آموزان استان بوشهر برای مقابله بحران ها و آسیب ها افزایش می یابد

خدمات آموزشی دانش آموزان استان بوشهر برای مقابله بحران ها و آسیب ها افزایش می یابد