مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:402015-11-29پزشكي

سخنان مهم وزیر بهداشت در پاسخ به مخالفان طرح تحول سلامت


وزیر بهداشت در اظهاراتی مفصل به ارائه پاسخ به مخالفان طرح تحول نظام سلامت و برخی شائبه های مطرح شده پرداخت و تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت بدهی های خود به وزارت بهداشت، کمبود منابع و اعتبار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما به نقل ازروابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر سید حسن هاشمی در بیست و دومین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی کشور با اشاره به مطالبی که این روزها درباره طرح تحول سلامت مطرح است، گفت: در اول کار دولت علیرغم آنکه مردم باید دارو را گران تر می خریدند، دارو در دسترس هم نبود.

وزیر بهداشت افزود: بر این اساس در یکصد روز نخست فعالیت دولت، تیم مربوطه مشغول رفع این مشکلات شد و تیمی دیگر هم در صدد طراحی طرحی بودند که بتوان بخشی از مطالبات را به انجام رساند.

هاشمی با بیان اینکه آنطور نیست که یک شبه درباره طرح تحول سلامت فکر کرده باشیم، افزود: مشکلات مردم در حوزه سلامت بر کسی پوشیده نیست؛ این مشکلات پیش از این هم گفته شده بود، اما گوش شنوایی وجود نداشت.

وی گفت: از طرفی کسانی که در این دولت کار را در دست گرفتند، از پشت میز دانشگاه نیامده بودند و اطلاعات و تجربه دارند؛ همچنین افراد بین المللی به عنوان مشاور انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان مهم وزیر بهداشت در پاسخ به مخالفان طرح تحول سلامت

سخنان مهم وزیر بهداشت در پاسخ به مخالفان طرح تحول سلامت