مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:262015-11-29سياسي

اساتید بسیجی نقش محوری در بصیرت افزایی دانشجویان دارند


رییس دانشگاه پیام نور قائمشهر گفت: نقش بسیج اساتید در جهت دهی فکری و بصیرت افزایی به ویژه میان دانشجویان بسیار گسترده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو" از ساری، رمضان غلامی امروز در نشست اساتید بسیجی در دانشگاه پیام نور قائمشهر با اشاره به لزوم حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا، وظایف اساتید در حوزه جنگ نرم را مهم و برجسته برشمرده و خواستار تلاش اساتید در جهت روشنگری و بصیرت افزایی دانشجویان شد.

وی با اشاره به جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه ها گفت: نقش بسیج اساتید در جهت دهی فکری و تقویت ارزش های انقلاب در جامعه به ویژه میان دانشجویان بسیار گسترده بوده است.

رییس دانشگاه پیام نور قائمشهر تصریح کرد: نقش اساتید بسیجی در آگاهی بخشی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان بسیار خطیر بوده و اساتید بسیجی نقشی محوری در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند.

غلامی بیان داشت: اساتید دانشگاه ها به عنوان فرماندهان مقابله با جنگ نرم با شناخت درست از تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش موثری در حوزه جنگ نرم دارند.

وی گفت: بسیج اساتید نمادی از قوت، قدرت، عزت و کرامت نظام در محیط دانشگاه ها است و طرح ها و ایده های نظام و رهبری را در این محیط در مقام عمل به منصه ظهور می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی نقش محوری در بصیرت افزایی دانشجویان دارند

اساتید بسیجی نقش محوری در بصیرت افزایی دانشجویان دارند