مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:202015-11-29سياسي

جانبازان، شهدا سرمایه عظیم نظام محسوب می شوند


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز آثار به جا مانده از شهدا هدایتگر و چراغ راه است، گفت: امروز در اطراف ما فتنه و فساد بسیاری از کشورها را فرا گرفته اما به برکت خون شهدا و رشادت دلیرمردان این سرزمین علیرغم کینه جویی ها و تلاش مستکبرین عالم، - ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان،حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اربعین دفت شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان، اظهار کرد:شهدا، جانبازان و خانواده های شهدا مایه افتخار ما و سرمایه های عظیمی برای نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه احترام به شهدا تبدیل به ارزش شده و امروز آثار به جا مانده از شهدا هدایتگر و چراغ راه است، افزود:آثار، وصیت نامه و خانواده های شهدا در صحنه های مختلف مایه بصیرت است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به 13 هزار شهید و بیش از 20 هزار جانباز نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است و تلاش های نیروی انتظامی در راه پاسداری از دین و کیان مملکت اسلامی همواره ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان، شهدا سرمایه عظیم نظام محسوب می شوند

جانبازان، شهدا سرمایه عظیم نظام محسوب می شوند