مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 17:162015-11-29سياسي

1166 چاه غیرمجاز در استان فارس مسدود شد


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان فارس با اشاره به پلمب 1166 چاه غیرمجاز در هشت ماه امسال گفت: عمده این چاه ها در شهرستان های داراب، خنج، - مهر، قیروکارزین و فراشبند بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین صالح جهرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مسدود کردند چاه های غیرمجاز تاکنون بیش 10 هزار و 104چاره غیرمجاز شناسایی و مسدود شده است.

وی عملیات پر و مسدود کردن چاه های غیرمجاز را از اولویت های اصلی این شرکت بیان کرد و گفت: مسدود کردن چاه غیرمجاز نیاز به پیگیری و هماهنگی های لازم با مقامات سیاسی، قضایی و انتظامی استان و شهرستان دارد که مسئولان با آگاهی از وضعیت منابع آب استان تمام تلاش خود را معطوف به این کار کرده اند.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس با بیان اینکه با تشکیل 64 گروه گشت زنی وبازرسی تیم حفاظت استان به شکل مداوم فعال هستند و با متخلفان برخوردهای شدیدتری صورت می گیرد، افزود: پیش بینی می شود با مسدود کردن چاه های غیر مجاز 58 میلیون متر مکعب آب کمتری از سفره های زیر زمینی استان فارس برداشت شده باشد.

صالح جهرمی میانگین وجود تعداد چاه های غیرمجاز در استان فارس را 6 درصد کشور اعلام کرد و گفت: بر اساس اعتباراتی که در طرح احیا وتعادل بخشی از سوی وزارت نیرو تعریف شده است تلاشمان بر شناسایی و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1166 چاه غیرمجاز در استان فارس مسدود شد

1166 چاه غیرمجاز در استان فارس مسدود شد