مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 16:462015-11-29پزشكي

مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری ملکولی بوشهر راه اندازی می شود


رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری ملکولی بوشهر با قابلیت تشخیص و درمان بیماران سرطانی پیشرفته در بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فرهاد عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه این بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر دارای تخصص های گوناگونی است اظهار داشت: 150 پزشک در این بیمارستان فعالیت دارند که 25 پزشک متخصص از سال گذشته جذب این بیمارستان شده است.

وی از افزایش تخت بیمارستانی در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: با اجرای طرح های توسعه ای بیمارستان 200 تختخوابی شهدای خلیج فارس بوشهر اکنون به 290 تخت بستری و درمانی افزایش یافته است.

رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه در بیمارستان یاد شده 7 رشته جراحی راه اندازی شده خاطرنشان کرد: جراحی‎های زنان و زایمان، نوزدان، کودکان، آی سی یو، بیهوشی، طب اورژانس و عمومی وجود دارد که به بیماران خدمات ارائه می کنند.

عباسی بااشاره به برکات طرح تحول نظام سلامت در بوشهر گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت آثار و برکات مهمی در جامعه در پی داشته است که کاهش 10 درصدی سزارین در بیمارستان خلیج فارس بوشهر از آن جمله است.

وی از راه اندازی درمانگاه تخصصی این بیمارستان خبرداد و گفت: درمانگاه تخصصی جدید بیمارستان شهدای خلیج فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری ملکولی بوشهر راه اندازی می شود

مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و تصویربرداری ملکولی بوشهر راه اندازی می شود