مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 16:252015-11-29دانش

نیازمند کیفی سازی دانشگاه ها هستیم


استاندار فارس، توجه به کیفی سازی دانشگاه ها را از اولویت های اصلی جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سید محمدعلی افشانی در دیدار با دبیر هیئت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس اظهار کرد: در راستای تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانشجویان و توسعه و پیشرفت استان، پرداختن به کیفی سازی دانشگاه ها و مراکز علمی امری ضروری است.

وی افزود: مدیران تاکنون تلاش هایی برای ارتقای کیفیت دانشگاه ها در فارس داشته اند که این روند باید با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو و حساسیت های این رخ دادها، از مسئولان مراکز علمی، به خصوص دانشگاه ها خواست تا فضای دانشگاه را به سمتی سوق دهند که دانشجویان به اهمیت این انتخابات پی ببرند.

استاندار فارس تصریح کرد: جوانان در انتخابات نقشی مهم و سرنوشت ساز داشته و دارند و باید به اهمیت حضور جوانان خصوصا دانشجویان، توجهی ویژه داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز با ارائه گزارشی از وضعیت این مرکز آموزش عالی در استان، گفت: افزایش تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی از اولویت ها است.

حمزه سارویی از قشر دانشجو و جوان به عنوان آینده سازان کشور، یاد و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس آمادگی کامل خود را برای گسترش برنامه های فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند کیفی سازی دانشگاه ها هستیم

نیازمند کیفی سازی دانشگاه ها هستیم