مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:402015-11-29سياسي

خواسته های مهم مردم ایلام از مسئولان


نماینده ی ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب منطقه آزاد مهران ، رسیدن ریل آهن به ایلام و تاسیس کنسولگری سه خواسته ی مهم مردم استان از مسئولان کشوری است که امیدواریم محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، عمران علی محمدی در نشست ستاد اربعین که با حضور علی لاریجانی برگزار شد، ضمن تقدیر از مسئولان اجرایی و مدیران استان اظهار کرد: خدمات استان ایلام به زائران امسال در قالب ستاد اربعین منظم شد و بحمدلله زائران از نظر تغذیه و اسکان مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلاتی وجود دارد مربوط به ضعف زیرساخت ها است، تصریح کرد: تصویب منطقه آزاد مهران ، رسیدن ریل آهن به ایلام و تاسیس کنسولگری سه خواسته ی مهم مردم استان از مسئولان کشوری است که امیدواریم محقق شود.

در دوران بازسازی از زیرساخت های ایلام غفلت شد نماینده ی ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان بازسازی در استان ایلام بعد از جنگ تنها به بازسازی خرابی های جنگ توجه و از زیرساخت های استان غفلت شد.

احمدی ضمن تقدیر از توجه همیشگی دکتر لاریجانی به مردم ایلام که نمونه ِ ی آن را در زلزله ی آبدانان و سیل ایلام شاهد بودیم ، اظهار کرد: استان ایلام در دوران دفاع مقدس در جبهه ی میانی آسیب دید اما مردمانش مردانه ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های مهم مردم ایلام از مسئولان

خواسته های مهم مردم ایلام از مسئولان