مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:312015-11-29سياسي

با انتخاب داوران هنرمندان زنجانی در سوگواره ملی علمدار تجلیل شدند


هنرمندان زنجانی در دومین سوگواره ملی علمدار تحسین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، برگزیدگان دومین سوگواره سراسری علمدار کربلا با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی و نمایندگان حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع)، هنرمندان و فرهیختگان معرفی شدند.

هیئت داوران در بخش عکس حرفه ای با اهداء لوح تقدیر و تندیس سوگواره به حمیدرضا بازرگانی از استان زنجان وی را حائز رتبه نخست معرفی کردند.

حمیدرضا بازرگانی در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دومین سراسری علمدار کربلا با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی و نمایندگان حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) با درخشش هنرمندان زنجانی در استان ایلام برگزار شد.

این عکاس زنجانی خاطرنشان کرد: با برگزاری این سوگواره رحیم رضا پسند از ایلام به عنوان نفر دوم و علی رضا رمضانی از زنجان و ناصر گل نظری را به طور مشترک به عنوان دارنده رتبه سوم معرفی و مهسا ربیعی گندمانی از استان خوزستان و الهام سهرابی شایسته تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم مراسم اختتامیه از حضور درخشان و قدرتمند هنرمندان حائز رتبه زنجانی در این سوگواره قدردانی شده و حضور آنها مایه مباهات و اعتبار سوگواره عنوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این سوگواره در سطح ملی برگزار شد و هنرمندان بیش از 30 استان کشور با ارایه اثر خود به دبیرخانه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتخاب داوران هنرمندان زنجانی در سوگواره ملی علمدار تجلیل شدند

با انتخاب داوران هنرمندان زنجانی در سوگواره ملی علمدار تجلیل شدند