مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 15:302015-11-29سياسي

ایلام، به عنوان دروازه عتبات ویژه دیده شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: اربعین کاری فراملی است که حداقل نگاه ملی می طلبد و لازم است ایلام به عنوان دروازه ی عتبات عالیات در اندازه ی واقعی خود دیده و به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، حسین کلانتری در نشست ستاد اربعین در مرز مهران که با حضور رییس مجلس برگزار شد، اظهار کرد: این روزها در مرز مهران شاهد فعالیت بسیجی وار همه برای پذیرایی از زائران اربعین هستیم اما این حرکت باید نظام مند و ساختارمند شود چون سال به سال به وسعت و عمق پیاده روی اربعین اضافه می شود.

وی با بیان این که به مرز دهلران به یکی دیگر از معبرهای اصلی باید توجه ویژه شود، تصریح کرد: وظیفه ی حاکمیتی ایجاب می کند وقتی در شهری 100 هزار نفری این همه جمعیت عبور می کند باید به فکر زیرساخت ها و برای این موضوع به فکر ردیف بودجه ی مشخصی بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تأکید بر این که حاکمیت باید رضایت، امنیت و سلامت زائران را تأمین کند، ادامه داد: لازم است ستادی با اختیارات لازم و بودجه ی کافی با موضوع اربعین شکل گیرد.

کلانتری با بیان این که اربعین کاری فراملی است که حداقل نگاه ملی می طلبد، تصریح کرد: ایلام به عنوان دروازه ی عتبات عالیات باید در اندازه ی واقعی خود دیده و به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام، به عنوان دروازه عتبات ویژه دیده شود

ایلام، به عنوان دروازه عتبات ویژه دیده شود