موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:462015-11-29سياسي

شهردار قلعه رییسی خبر داد نبود اعتبار کافی برای تکمیل ساختمان شهرداری قلعه رییسی


نبود اعتبار کافی برای تکمیل ساختمان شهرداری از عواملی است که شاید در آینده کار ساخت این ساختمان را به تعطیلی بکشاند که امیدوارم با تامین اعتبار این پروژه اواخر سال 95 به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از چاروسا، صابر پیکر صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: گردهمایی با شکوه اربعین حسینی نماد اقتدار فرهنگی اسلام و عظمت اسلام ناب محمدی (ص) است.

شهردار قلعه رییسی بیان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یک راهپیمایی معمولی نیست و اکنون نماد اقتدار بین المللی برای جهان اسلام است.

پیکر در ادامه با بیان اینکه وحدت همدلی اولویت کاری است تاکید کرد: لزوم اتحاد، همدلی و هم افزایی بین اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و دیگر مسئولان استان و شهری در جهت خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات و چالش ها باید به عنوان اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

شهردار قلعه رییسی یادآور شد: در سایه وحدت توسعه ایجاد می شود، اختلاف که داشته باشید توسعه اتفاق نمی افتد، مطمئناً وحدت است که کشور را جلو می برد.

وی با بیان اینکه وجود ساختمان اداری مناسب برای کارکنان شهرداری از خواسته های اصلی کارکنان بود که در سال 94 اولویت شهرداری قرار گرفت افزود: کلنگ این ساختمان در اردیبهشت ماه امسال با حضور مسئولین استانی به زمین زده شد و تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قلعه رییسی خبر داد نبود اعتبار کافی برای تکمیل ساختمان شهرداری قلعه رییسی

شهردار قلعه رییسی خبر داد نبود اعتبار کافی برای تکمیل ساختمان شهرداری قلعه رییسی