مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:462015-11-29اقتصادي

رییس اداره راه و شهرسازی خوسف: 360 کیلومتر از راه‎های روستایی خوسف تسطیح شد


رییس اداره راه و شهرسازی خوسف گفت: برای تسهیل در رفت و آمد مردم، تأمین نیازها و حمل کالای مازاد بر مصرف روستاییان به شهرها، 360 کیلومتر از 968 کیلومتر راه‎‎های روستایی شهرستان تسطیح شد.

- سید مهدی قریشی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در خوسف اظهار داشت: راه‎های روستایی به طور مستمر هر چهار ماه یکبار برای تسهیل در عبور و مرور تسطیح می‎شود.

وی مجموع راه‎های زیر پوشش شهرستان را یک‎هزار و 477 کیلومتر ذکر کرد و افزود: امسال دو هزار و 416 تن آسفالت صرف بهسازی و روکش آسفالت در محورهای تقاب، فخرآباد، نصرآباد، معصوم‎آباد و سیوجان بخش مرکزی شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی خوسف تصریح کرد: کار بهسازی و روکش آسفالت محور روستای همند به سمت سه راهی ماژان در حال انجام است و ادامه کار به روستای بصیران در دستور کار قرار دارد و همجنین طول راه‎های هم‎سنگ شهرستان نیز 2 هزار و 281 کیلومتر است.

قریشی از مرمت 50 کیلومتر از راه‎های آسیب‎دیده ناشی از سیل در دو مرحله و خط‎کشی 100 کیلومتر از راه‎های اصلی و روستایی خوسف خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار عدد علائم راهداری و هشدار دهنده برای تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه در راه‎های اصلی و فرعی شهری و روستایی نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره راه و شهرسازی خوسف: 360 کیلومتر از راه‎های روستایی خوسف تسطیح شد

رییس اداره راه و شهرسازی خوسف: 360 کیلومتر از راه‎های روستایی خوسف تسطیح شد