مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:462015-11-29اقتصادي

توسعه تونل فاضلابرو غرب تهران از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی


مدیرنظارت بر اجرای خطوط انتقال فاضلاب تهران با بیان اینکه با استفاده از دستگاه TBM،عملیات حفاری مکانیزه تونل فاضلابرو غرب تهران از سال آینده آغاز و عملیات تونل سازی شتاب می گیرد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل از" ، مسعود رضا ثامنی در خصوص روند اجرای پروژه های مربوط به خطوط اصلی فاضلاب، گفت: در حال حاضر پروژه خط انتقال فاضلاب غرب تهران به طول 12 کیلومتردر دست اجرا است که با استفاده از یک دستگاه مدرن حفر تونل زیر زمینی، روند اجرای این پروژه بدون وقفه انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به موازات انجام حفاری زیر زمینی،سرعت انتقال خاک حاصل از عملیات حفاری یا عملیات خاک برداری از سوی واگن های مخصوص به خارج از سایت هدایت پیدا خواهد کرد،یادآوری کرد: دراین پروژه باید حدود 12 کیلومتر مجراسازی انجام شود.

ضمن اینکه حفاری کل مسیر با قطر4 مترصورت می گیرد.

به گفته وی ، در بخش انتهایی پروژه یعنی از محل شفت ورودی تا محل تصفیه خانه حدود هزار و 300 متر از پروژه به صورت کانال ساخته و اجرا می شود که نشان از حجم گسترده عملیات خاک برداری و احداث دارد.

ثامنی،یکی از نتایج مثبت بهره گیری فناوری پیشرفته در عملیات تونل سازی را تسریع در اجرای طرح ها اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه عملیات لوله گذاری خطوط اصلی فاضلاب غرب تهران در سطح معابر انجام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تونل فاضلابرو غرب تهران از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی

توسعه تونل فاضلابرو غرب تهران از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی