مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:412015-11-29اقتصادي

عضو هیئت مدیره انجمن اپک اعلام کرد افزایش تولید گاز کشور توسط پیمانکاران داخلی


پیمانکاران ایرانی توانستند تولید گاز را از 625 میلیون متر مکعب در روز طی سال های 2011 تا 2014 به 764 میلیون متر مکعب برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی " مهرداد مترجمی در کنفرانس بین المللی رونمایی از قراردادهای جدید صنعت نفت با اشاره به اینکه شرکت های داخلی باید توانمندی خود را افزایش دهند گفت:شرکت های ایرانی توانستند دستاوردهایی کسب کنند به نحوی که تولید گاز کشور از 625 میلیون مترمکعب در روز در سال 2011 به 764 میلیون مترمکعب رسیده و دیگر محصولات نفتی نیز با رشد خوبی مواجه شده اند که می توان گفت به نوعی دستاورد پیمانکاران داخلی بوده است.

مترجمی ارزش فعالیتهای انجام شده از سوی پیمانکاران را از سال 2011 تا 2014 در صنعت نفت 55 میلیارد دلار عنوان کرد و افزود:در این مدت پروژه های شاخصی در پتروشیمی مهر، کاویان، مروارید و همین طور در پالایشگاههای نفت از جمله اراک و پالایشگاههای گازی گامهای خوبی برداشته شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن اپک به موفقیت فاز 12 پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: نحوه مدیریت و اجرا کردن این پروژه خیلی خوب بود و از همان ابتدا سه گروه شامل شرکتهای ایرانی، شرکتهای ایرانی- خارجی و کنسرسیوم کار را شروع کردند که موفق هم بود.

وی با اشاره به حضور نیروهای تحصیلکرده در صنعت نفت گفت: نیروهای متخصص ایرانی توانستند در کنار شرکتهای خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت مدیره انجمن اپک اعلام کرد افزایش تولید گاز کشور توسط پیمانکاران داخلی

عضو هیئت مدیره انجمن اپک اعلام کرد افزایش تولید گاز کشور توسط پیمانکاران داخلی