مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 13:352015-11-29اقتصادي

وقتی که گاز در جنوب کرمان کیمیا می شود


هفت شهرستان جنوبی کرمان بیش از بیست روز است که با کمبود شدید گاز مایع مواجه هستند و این مهم مردم را با مشکل جدی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، اکنون که سالهاست مسئولان شعار گازرسانی به جنوب کرمان را در بوق و کرنا کرده اند ولی متاسفانه شاهد آن هستیم که هنوز اقدامات قانع کننده ای در این زمینه صورت نگرفته است و علی رغم همه این شعارها مردم در تهیه گاز مایع یا همان کپسول های جیرفت گاز با بحران جدی روبرو هستند.

با توجه به کاهش دمای هوا در جنوب کرمان و تقاضای زیاد گاز خانگی، متاسفانه یکماه است که گاز در هفت شهرستان جنوبی کرمان مشهود و بیش از 20 روز است که این معضل به صورت جدی بروز کرده است که نارضایتی شدید مردم را بوجود آورده است.

هرگز نمی توان تصور کرد که مردم جنوب کرمان علی رغم همه مشکلات، کمبودها و محرومیت ها و دغدغه زیاد آنها در خصوص کار کشاورزی، باید این روزها غصه نبود گاز خانگی را هم تحمل کنند و در این شرایط بخش زیادی از یک روز را در صف انتظار برای دریافت کپسول گاز سپری کنند.

این وضعیت نابسامان در حالی در جنوب کرمان حاکم است که این معضل سالهاست گریبانگیر مردم شده و می طلبد که مسئولان چارهای اساسی در این خصوص بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی که گاز در جنوب کرمان کیمیا می شود

وقتی که گاز در جنوب کرمان کیمیا می شود