مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 12:562015-11-29دانش

تقدیر از 25 پژوهشگر برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران


مدیر کل دفتر سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم از تقدیر از 25 پژوهشگر برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و به مناسبت هفته ملی پژوهش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" شریفی، مدیر کل دفتر سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم و دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده در پاسخ به خبرگزاری دانشجو مبنی بر اینکه روند انتخاب پژوهشگران برگزیده چگونه بوده گفت: 171 پرونده پژوهشگران به دبیرخانه ستاد ارسال شده و از دانشگاه های مختلف برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

وی به قسمت های مختلف شرکت در این جشنواره اشاره کرد و افزود: بررسی پرونده های ارسالی به چند قسمت پژوهشگاه ها، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و فناوران تقسیم شده است که در هفت کمیته علمی داوری صورت گرفته و پژوهشگران بر تر انتخاب شدند.

مدیر کل دفتر سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم به تشریح کمیته های داوری پرداخت و گفت: کمیته ها در هفت کارگروه پزشکی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، فنی مهندسی، هنر، دامپزشکی و علوم پایه تقسیم شده است و شاخص های ما کیفیت در عرصه تولید علم و مقاله بوده و خوشبختانه دانشگاه ها در این عرصه خوب عمل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 25 پژوهشگر برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران

تقدیر از 25 پژوهشگر برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران