مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 12:012015-11-29سياسي

بیش از 230 اثر به دبیرخانه شعر عاشورایی خراسان جنوبی ارسال شد


دبیر سوگواره شعر عاشورایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 700 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان آثار خود را ارسال کردند، گفت: تعداد هزار و 236 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 150 اثر به مرحله کشوری راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلی نورمحمدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سوگواره شعر عاشورایی اظهار داشت: از سال 91 تا سال گذشته جشنواره شعر عاشورایی مدت سه سال پیاپی در خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش میزبانی و برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی به دلیل عملکرد خوب خراسان جنوبی به این استان واگذار شد، افزود: فراخوان برای برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی در مرداد ماه به سراسر کشور ویژه دانش آموزان و فرهنگیان ارسال شد.

دبیر اجرایی نخستین سوگواره شعر عاشورایی با بیان اینکه 700 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در این جشنواره شرکت کردند، گفت: تعداد هزار و 236 اثر به دبیرخانه شعر عاشورایی ارسال شد.

نورمحمدی با بیان اینکه در این سوگواره 451 نفر از فرهنگیان و 249 نفر دانش آموز کشور در این جشنواره شرکت کردند، افزود: از خراسان جنوبی تعداد 204 نفر در این جشنواره شرکت کردند که 49 نفر دانش آموز و 85 نفر فرهنگی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 230 اثر به دبیرخانه شعر عاشورایی خراسان جنوبی ارسال شد

بیش از 230 اثر به دبیرخانه شعر عاشورایی خراسان جنوبی ارسال شد