مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 12:012015-11-29سياسي

80 درصد بودجه عمومی کشور منهای یارانه ها صرف هزینه های جاری می شود


بیش از 80 درصد بودجه عمومی کشور بدون در نظر گرفتن هزینه های یارانه ها صرف امور جاری شده و برای حوزه های عمرانی مبلغ کمی تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، امین حسین رحیمی در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار داشت: دیوان محاسبات کشور مجموعه ای است که می تواند با مدیران دستگاه های اجرایی به منظور توسعه کشور و نیز رونق اقتصادی با مصرف درست بودجه و اعتبارات همکاری داشته باشد که متأسفانه در حال حاضر کارآمدی و نحوه هزینه کرد اعتبارات در حد شایسته نظام اسلامی ایران نیست.

وی گفت: نحوه هزینه کرد منابع بسیار محدودی که در اختیار داریم به منظور توسعه کشور یک وحدت نظر بین تمامی مسئولان و رؤسای قوای سه گانه را می طلبد که باید درک و فهم مشترکی از مشکلات اقتصادی کشور به دست آید.

رییس دیوان محاسبات کشور افزود: برای برطرف کردن ای نارسایی ها یک عزم و اراده جدی و نیز تعامل و همفکری بین تمامی دستگاه ها لازم است و دیوان محاسبات کشور نیز به عنوان یک مشاور و یار قوی در این امر به دستگاه های اجرایی و مدیران کمک می کند.

رحیمی تصریح کرد: بیش از 80 درصد بودجه عمومی کشور در بحث هزینه های جاری مصرف می شود چرا که بدنه دولت بسیار وسیع بوده و درصد زیادی از بودجه کشور به پرداخت حقوق ها و دستمزدها صرف می شود که این موضوع و این آمار 80 درصدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بودجه عمومی کشور منهای یارانه ها صرف هزینه های جاری می شود

80 درصد بودجه عمومی کشور منهای یارانه ها صرف هزینه های جاری می شود