مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 11:562015-11-29سياسي

نهاد مقام معظم رهبری 18 نوع خدمات را به طلاب حوزه اهل سنت ارائه می کند


نهاد مقام معظم رهبری 18 نوع خدمات را به طلاب حوزه اهل سنت ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد راهداری در بیست و سومین همایش ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور که امروز در سالن اجلاس نمایندگی ولی فقیه در زاهدان در حال برگزاری است، اظهار داشت: تریبون مقدس نماز جمعه یادگار خون هزاران شهید است و ما باید از این طریق خدمات نظام و منویات مقام معظم رهبری را برای مردم و جهانیان بازگو کنیم.

امام جمعه موقت زاهدان ضمن تشکر از حضور علمای اهل سنت جنوب شرق کشور در این اجلاس افزود: عموما" امامان جمعه، مدیران حوزوی نیز هستند و باید نسبت به جذب طلبه های حوزوی دقت کنند.

وی گفت: نهاد مقام معظم رهبری در اموراهل سنت 18 نوع خدمات را به طلاب اهل سنت ارائه می کند و اگر پرونده آنها ناقص باشد ممکن است ما شرمنده دوستان شویم، مثلا" دفتر مقام معظم رهبری برای ازدواج حدود یک میلیون تومان به طلاب وام می دهد که اگر ازدواج این طلبه در شناسنامه ی آنها ثبت نشود از ارائه خدمات معذوریم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت افزود: نائبین شما ائمه جمعه در مساجد حکم نمایندگان شما را دارند و بهتر است هر مدت یکبار با آنها نسبت به مسائل روزجامعه و دنیا راهنمایی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد مقام معظم رهبری 18 نوع خدمات را به طلاب حوزه اهل سنت ارائه می کند

نهاد مقام معظم رهبری 18 نوع خدمات را به طلاب حوزه اهل سنت ارائه می کند