مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 11:562015-11-29ورزشي

از هفته هفدهم لیگ آزادگان شهرداری اردبیل میزبان نفت آبادان


هفته هفدهم لیگ آزادگان در حالی فردا برگزار می شود که تیم شهرداری اردبیل میزبان صنعت نفت آبادان است تا در یک بازی سخت با حریف نام آشنای خود روبه رو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بازی های هفته هفدهم لیگ آزادگان در حالی فردا در شهرهای مختلف دنبال می شود که در اردبیل نیز در ورزشگاه تختی بعد از دو هفته ناکامی سرخ پوشان در بازی خانگی و خارج از خانه، تیم شهرداری با سرمربیگری محمد احمدزاده به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می رود که به برزیل ایران مشهور است.

تیم شهرداری که این روزها حال و روز خوشی ندارد و در فراز و نشیب عجیبی به سر می برد در حالی میزبان یکی از تیم های قدر لیگ آزادگان است که باید فردا در زمین خود از زردپوشان جنوب کشور میزبانی کند که به نظر می رسد بازی سخت و نفسگیری برای تیم شهرداری خواهد بود اما تیم شهرداری نیز از همراهی تماشاگران خونگرم و هوای سرد خود استفاده خواهد کرد تا حریف گرمسیری خود را با شکست روبه رو کند.

تیم شهرداری اردبیل که به رده های پایانی جدول نقل مکان کرده است با برد ارزشمند مقابل صنعت نفت آبادان می تواند بار دیگر امیدوار به حضور در میانه های جدول باشد تا از رده های پایین تر تیم ها خود را به بالا بکشد.

سرخ پوشان اردبیلی در حالی با کمترین محروم و مصدوم و با دلگرمی هواداران به مصاف برزیلی های ایران می رود که تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هفته هفدهم لیگ آزادگان شهرداری اردبیل میزبان نفت آبادان

از هفته هفدهم لیگ آزادگان شهرداری اردبیل میزبان نفت آبادان