مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 11:562015-11-29اقتصادي

از فروش 800 میلیون تومان بن تا عدم تمدید نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس


آخرین برگ از دفتر چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس در حالی ورق می خورد که معاون فرهنگی ارشاد استان فارس از فروش بیش از 800 میلیون تومان بن کتاب و عدم تمدید نمایشگاه خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز آخرین برگ از دفتر چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس در حالی ورق می خورد که بهاره شفیعی، معاون فرهنگی ارشاد استان فارس از فروش بیش از 800 میلیون تومان بن کتاب در این نمایشگاه خبر می دهد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب برخلاف سالهای گذشته تمدید نمی شود و دوست داران کتاب تنها تا ساعت 19 امروز وقت دارند که به بازدید از نمایشگاه یا خرید از آن بپردازند.

شفیعی علت تمدید نشدن نمایشگاه امسال را فشرده بودن تاریخ نمایشگاه و برپایی نمایشگاه انبوه سازان بلافاصله پس از نمایشگاه کتاب عنوان می کند.

نمایشگاه کتاب امسال استان فارس با سایر نمایشگاه های کتاب این استان در سالهای گذشته تفاوت هایی داشت که بخشی از آنها را می توان از محسنات نمایشگاه برشمرد و برخی از تفاوت ها سبب گلایه ناشران بومی شده بود.

مردم فارس آنها را به نیکی می شناسند و به خوش نامی در کشور معروف هستند و در حوزه های مختلف بهترین کتاب ها را ارائه می کنند این را بهاره شفیعی در روز افتتاحیه نمایشگاه به عنوان نقطه قوت نمایشگاه یاد کرد در حالی که برخی از موسسات فرهنگی به علت نداشتن غرفه در نمایشگاه در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فروش 800 میلیون تومان بن تا عدم تمدید نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس

از فروش 800 میلیون تومان بن تا عدم تمدید نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس