مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:452015-11-29دانش

نتایج رتبه بندی دانشگاه های دارای قدمت کمتر از 50 سال اعلام شد


رییس بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز از حضور دانشگاه ملی علوم و فناوری اسلام آباد پاکستان و سلطان قابوس عمان در رتبه بندی 50 دانشگاه برتر کمتر از 50 سال قدمت خبر داد.

- دکتر جعفر مهراد در گفت وگو با خبرنگار علمی ایسنا از انتشار آخرین نتایج رتبه بندی دانشگاه های کمتر از 50 سال قدمت از سوی نظام رتبه بندی QS خبر داد و افزود: در این رتبه بندی دانشگاه های آسیا با 13 دانشگاه در میان 50 دانشگاه برتر کمتر از 50 سال قدمت حضور قابل توجهی از خود نشان داده اند.

وی اظهار کرد: دانشگاه نانیانگ در سنگاپور برای دومین سالی پیاپی در راس جدول این رتبه بندی قرار دارد و در رتبه بندی جهانی دانشگاه ها نیز جایگاه 13 را به خود اختصاص داده است.

مهراد، با بیان این که در این رتبه بندی در میان 10 دانشگاه برتر کمتر از 50 سال قدمت، 6 دانشگاه به قاره آسیا تعلق دارد، خاطر نشان کرد: در این بخش نام دانشگاه علوم و فناوری هنگ کنگ و موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره جنوبی، به عنوان دو دانشگاه برتر آسیایی کمتر از 50 سال قدمت مشاهده می شود.

رییس بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز با تاکید بر این که دانشگاه سیتی یونیورسیتی هنگ کنگ در رتبه چهارم و دانشگاه علوم و فناوری کوهانگ کره جنوبی در جایگاه پنجم این رتبه بندی قرار گرفته اند، ادامه داد: این دانشگاه ها بر همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رتبه بندی دانشگاه های دارای قدمت کمتر از 50 سال اعلام شد

نتایج رتبه بندی دانشگاه های دارای قدمت کمتر از 50 سال اعلام شد