مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:162015-11-29سياسي

نماینده مردم بیرجند در مجلس: دولت نسبت به اشتغال روستاییان فکر اساسی کند


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: از دولت می‎خواهیم که نسبت به اشتغال روستاییان فکر اساسی کند، چراکه مهاجرت روستاییان به شهر به ضرر دولت و امنیت کشور است.

- " از خوسف، حجت‎الاسلام سید محمدباقر عبادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف با انتقاد از اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی اظهار داشت: هنوز اداره ارشاد شهرستان خوسف مدیر ندارد، اما مناسب نیست یک دستگاه فرهنگی سرگردان باشد و هنوز مدیر آن مشخص نباشد.

وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خواست که در زمینه انتصاب رییس اداره ارشاد و تکمیل ساختمان آمفی تئاتر اداره ارشاد شهرستان خوسف هرچه سریع تر همت کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش‎های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در پیگیری و دریافت مجوز تأسیس اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‎های خوسف و درمیان ابراز امیدواری کرد که این ادارات در شهرستان‎های خوسف و درمیان به زودی مستقر شوند.

عبادی خواستار ارتقای اداره راه و شهرسازی شهرستان خوسف شد و از اداره کل امور عشایری استان که نسبت به دایر کردن امور عشایری شهرستان خوسف اقدام کرده است، تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بیرجند در مجلس: دولت نسبت به اشتغال روستاییان فکر اساسی کند

نماینده مردم بیرجند در مجلس: دولت نسبت به اشتغال روستاییان فکر اساسی کند