مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:112015-11-29سياسي

یادداشت مهمان/ ضرورت حضور متدینین در شبکه های مجازی


در شرایط فعلی به نظر می رسد در شبکه ای مثل تلگرام، به همان میزان که معاندین می توانند کار کنند، امکان فعالیت برای متدینین نیز فراهم است؛ نمی شود صحنه را در شبکه های پیام رسان پرجمعیت خالی کرد و پاسخگوی هجمه سنگین شبهات نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه "، فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به رشد و پیشرفت روزافزون تکنولوژی، نمی توان وجود آن را نادیده گرفت.

سؤالی که اینجا پیش می آید این است که حضور در شبکه های پیام رسان در شرایط کنونی به چه شکلی باید باشد؟ حجت الاسلام مهدی زارع کارشناس فضای مجازی طی یادداشتی به این سؤال پاسخ گفته است: در زمینه شبکه های پیام رسان و .

لازم است نرم افزاری های بومی تقویت و پس از آن کاربران برای استفاده از بسترهای با آسیب کمتر ترغیب و تشویق شوند.

شایسته است متولیان امر، شبکه های پیام رسان کاملاً بومی را به نحوی برای کاربران کارآمد و جذاب کنند که بعد از اولین حضور، کاربران جذب شوند به عبارت دیگر در این بستر کسی برنده است و کاربران را به سوی خود می کشاند که تکنولوژی قوی تر و ایده های جذاب تری داشته باشد.

به نظر می رسد تبلیغ به عدم حضور متدینین در شبکه های پیام رسان پرجمعیت قابل دسترسی در کشور مثل تلگرام همان کاری است که دشمنان به دنبال آن هستند و با این کار عملاً فضای مناسب و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مهمان/ ضرورت حضور متدینین در شبکه های مجازی

یادداشت مهمان/ ضرورت حضور متدینین در شبکه های مجازی