مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 10:002015-11-29بين الملل

العربیه: داعش برای خروج ساکنان فلوجه از این شهر جریمه مالی تعیین کرده است


بخشی از ساکنان فلوجه که در منازل خود مانده اند، به سبب درگیری های ارتش عراق و گروه تکفیری صهیونیستی داعش، در شرایط دشواری زندگی می کنند و داعش برای خروج آنها از این مناطق جریمه مالی تعیین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی العربیه، اهالی فلوجه در میان درگیری های گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و نیروهای عراقی گرفتار شده اند.

آنها با خودداری از ترک شهر، ترجیح می دهند در منازل خود بمانند.

در گزارش العربیه در این خصوص آمده است: از زمان سیطره گروه داعش بر پهناورترین استان عراق، هنوز بسیاری از خانواده های عراقی در مناطق درگیری گرفتار هستند.

برخی از آنها نتوانسته اند مناطق خود را ترک کنند و برخی دیگر نیز ترجیح داده اند در منازل خود بمانند و به جای تکرار تجربه تلخ مهاجرت های گذشته، حملات و گلوله باران ها را تحمل کنند.

تلفات غیرنظامیان در این درگیری ها صباح الکرحوت رییس شورای استانی الانبار را بر آن داشت تا خواستار توقف حملات بی هدف و ایجاد گذرگاه های امن برای خروج غیرنظامیان از مناطق درگیری شود.

در ادامه گزارش آمده است: داعش جریمه های مالی بالغ بر شش هزار دلار برای خانواده هایی که قصد فرار از این مناطق را دارند، تعیین کرده است که همین امر بر بار مشکلات این خانواده ها افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربیه: داعش برای خروج ساکنان فلوجه از این شهر جریمه مالی تعیین کرده است

العربیه: داعش برای خروج ساکنان فلوجه از این شهر جریمه مالی تعیین کرده است