مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 09:412015-11-29حوادث

توسط پلیس فارس اعضای باند سارقان مسلح در شیراز دستگیر شدند


فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در شیراز که اقدام به سرقت از باغ و منزل می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته دو نفر با یک وانت پیکان وارد باغی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیراز شده و نگهبان باغ را با چاقو تهدید و اقدام به سرقت اقلامی شامل یک کپسول گاز، کابل برق، پتو و یک گوشی تلفن همراه به ارزش 2 میلیون ریال کرده و از محل متواری می شوند.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان شناسایی، دستگیر و از وی دو قیضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در ادامه تحقیقات متهم به ارتکاب یک سرقت مسلحانه منزل با همدستی دو نفر دیگر در تیرماه سال جاری در یکی از محله های جنوبی شیراز اقرار کرد.

گودرزی افزود: با تلاش مأموران هر دو همدست متهم دستگیر و به سرقت مسلحانه یک موتورسیکلت از آن منزل اقرار کردند که موتورسیکلت مسروقه از آن ها کشف و تحویل مال باخته شد.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر که موتورسیکلت مسروقه را از سارقان خریداری کرده بود، خاطرنشان کرد: تحقیقات از اعضای این باند سارق مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط پلیس فارس اعضای باند سارقان مسلح در شیراز دستگیر شدند

توسط پلیس فارس اعضای باند سارقان مسلح در شیراز دستگیر شدند