مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 03:012015-11-28سياسي

فعالیت شورایاران در بجنورد متوقف شده است


متأسفانه ظرفیت و توانمندی های شورایاران در شهر بجنورد به حاشیه رفته و مغفول مانده است.

- محمدحسن شادمهر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد" اظهار داشت: از حدود دو سال گذشته، فعالیت شورایاران در عمل، در مرکز استان منحل شد و برگزاری انتخابات جدید نیز به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات دور جدید شورایاران، مکاتباتی با فرمانداری بجنورد انجام شد اما هیچ کدام مورد موافقت قرار نگرفت و تاکنون بی نتیجه مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: این در حالی است که شورایاران، نقش کلیدی در شناسایی نیازمندی ها و تعیین اولویت ها برای اجرای پروژه ها در محله ها دارند.

شادمهر تصریح کرد: شورایاران که اکنون به عنوان معتمدمان محلات در برخی امور شهری همراهی دارند، می توانند در ارتقای کیفیت پروژه های انجام شده نیز کمک کنند به طوری که با ورود شورایاران و معتمدان محله به این امر، کارها به لحاظ فنی باکیفیت بهتری انجام شده و طول عمر مفید پروژه های انجام شده نیز افزایش می یابد.

شادمهر افزود: می توان بستری ایجاد کرد که امضای شورایاران برای تأیید کیفیت کارهای انجام شده در صورت وضعیت ها دارای اعتبار و هویت باشد و در این صورت پیمانکاران نیز حساسیت بیشتری در ارتقای کیفیت پروژه ها نشان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شورایاران در بجنورد متوقف شده است

فعالیت شورایاران در بجنورد متوقف شده است