مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 02:162015-11-28فرهنگي

220 اثر به نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری لارستان ارسال شد


رییس اداره ارشاد لارستان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری این شهرستان گفت: 220 اثر از استان های اصفهان، فارس و کرمان به نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری لارستان ارسال شد.

- سیدعلی اصغر رفعت حقیقی در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری لارستان اظهار داشت: 220 اثر از استان های اصفهان، فارس و کرمان به نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری لارستان ارسال شده و مراسم اختتامیه جمعه 13 آذرماه است.

وی گفت: در مراسم اختتامیه از 21 اثر برگزیده که در مرحله نخست برگزیده شدند تقدیر می شود که 10 اثر برگزیده نهایی هستند و تلاش می شود با همکاری شهرداری این آثار بر دیوارهای لار نقاشی شوند.

رییس اداره ارشاد لارستان افزود: ورک شاپ محمدرضا مریدی در عصر پنج شنبه و ورک شاپ مصطفی فتوحی نژاد صبح جمعه از جمله برنامه های قبل از اختتامیه هست و اختتامیه هم ساعت 18 تا 21 جمعه شب برگزار می شود.

رفعت حقیقی خاطرنشان کرد: نفر اول تا پنجم غیر از تندیس جشنواره مبلغ 400 هزار تومان و به نفرات ششم تا دهم نیز غیر از تندیس جشنواره هر یک 200 هزار تومان تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: زیبایی های شهر من، بهداشت سلامت، تعلیم و تربیت، رنگ های آسمانی تصاویر بر گرفته از آیات قرآنی و آزاد موضوعات این جشنواره بوده که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 اثر به نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری لارستان ارسال شد

220 اثر به نخستین جشنواره منطقه ای نقاشی دیواری لارستان ارسال شد