مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 01:152015-11-28اقتصادي

«کلنل»فروشی در خیابان های پایتخت


«کلنل» رمانی است که پس از سال ها کش و قوس هنوز نتوانسته مجوز انتشار بگیرد اما این روزها نسخه ترجمه شده و البته تاییدنشده آن در مهم ترین خیابان کتاب پایتخت تا 30 هزار تومان به فروش می رسد.

- کلنل رمانی است که پس از سال ها کش و قوس هنوز نتوانسته مجوز انتشار بگیرد اما این روزها نسخه ترجمه شده و البته تاییدنشده آن در مهم ترین خیابان کتاب پایتخت تا 30 هزار تومان به فروش می رسد.

این روزها از مشهد به من خبر داده اند که این کتاب (زوال کلنل) در افغانستان چاپ شده و به مشهد آمده است و دیگری می گوید این کتاب به شیراز رسیده است.

این صحبت های محمود دولت آبادی در آبان 93 است.

حالا گزارش خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا یک سال بعد از آن تاریخ و در آذر 94 از دست فروش های خیابان انقلاب در ادامه می آید؛ دست فروش هایی که در بساط شان رمان کلنل را هم - که به گفته نویسنده اش جعلی است - می فروشند.

1- با کمی اغراق این روزها دیدن خرید و فروش هر کتابی در هرجایی که باشد جالب است.

حالا اگر این اتفاق جالب! در خیابان و پای بساط کتاب فروشی ها رخ بدهد البته دیدنی تر هم می شود؛ این که نگاه عابران عموما عجول روی کدام کتاب ها گیر کند ، آن ها را وادار به ایستادن و خواندن نام کتاب ها کند، این که قد کدام یک از آن ها برای برداشتن کتابی خم شود و احیانا کدام شان برای یافتن و برداشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کلنل»فروشی در خیابان های پایتخت

«کلنل»فروشی در خیابان های پایتخت