مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 23:252015-11-28سياسي

رونمایی جدیدترین تجهزات نظامی نیروی دریایی ارتش


جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از تجهیز ناوگان نیروی دریایی ارتش به به ناو شکن جدید خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی امشب در سمنان در یادواره شهید امیر دریادار محمد ابراهیم همتی ، فرمانده ناوچه پیکان با اعلام این خبر گفت: ناو شکن سهند جزیی از جدیدترین تجهزات نظامی نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی است که به زودی وارد آب های منطقه میشود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دریادار ناخدا محمدابراهیم همتی و 36 همرزم شهید وی در عملیات غرور آفرین مروارید افزود : مردم استان سمنان با تکیه بر دین و دانش، فرزندانی ولایتمدار و در خدمت نظام جمهوری اسلامی، نظیر شهید ناخدا همتی پرورش داده اند.

وی گفت : شهید دریادار همتی با انتخاب راه دفاع از میهن در عرصه دریا نشان داد ، دریادلی از خطه کویر است و در حالی که می توانست با هوش و استعدادش آسان ترین راه گذران زندگی را داشته باشد ، نام خود را در راه دفاع از وطن جاودانه کرد .

استاندار سمنان هم در این مراسم با یادآوری کمک رسانی بیش از 30 کشور به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران گفت : شهید همتی و همرزمانش با ایستادگی در این جنگ نابرابر ، راه ورود دشمن در دریا را بستند و سرنوشت جنگ را با رشادت و شهادت خود تغیییر دادند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی جدیدترین تجهزات نظامی نیروی دریایی ارتش

رونمایی جدیدترین تجهزات نظامی نیروی دریایی ارتش