مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 23:212015-11-28سياسي

نماینده مردم تاکستان در مجلس تأکید کرد لزوم بهره مندی اقشار از خدمات بیمه ای


نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره مندی اقشار از خدمات بیمه ای و تحت پوشش قرار گرفتن عموم افراد جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، رجب رحمانی در نشست با مسئولان کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین که امشب در سالن جلسات این انجمن برگزار شد با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های حمل و نقل در استان اظهار کرد: رفع مشکلات این حوزه می تواند موجب توسعه اقتصادی، فرهنگی و غیره در قزوین شود.

وی بیان کرد: موضوع حمل و نقل در عموم جوامع توسعه یافته از گذشته های دور تاکنون جزو مواردی بوده است که برای توسعه یک جامعه مورد توجه قرار گرفته و از سوی مسئولان جامعه بر تأمین آن تأکید شده است.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان قزوین توان و ظرفیت فراوانی در راستای توسعه محورهای مواصلاتی خود دارد، تصریح کرد: دستایبی به اهداف این حوزه موجب رشد صنایع، گسترش ظرفیت ها و زیرساخت های اقتصادی، رفع نیازهای مردم و بهبود کیفیت زندگی و رفاه آن ها می شود.

رحمانی با اشاره به خدمات گسترده و متنوع ارائه شده از سوی فعالان حوزه حمل و نقل در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش این افراد را در توسعه جامعه، غیر قابل انکار دانست و افزود: تلاش مسئولان برای رفع نیازهای رانندگان و بهره من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم تاکستان در مجلس تأکید کرد لزوم بهره مندی اقشار از خدمات بیمه ای

نماینده مردم تاکستان در مجلس تأکید کرد لزوم بهره مندی اقشار از خدمات بیمه ای