مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 18:552015-11-28اجتماعي

وزیر کشور خبر بازداشت 300 زائر ایرانی را در عراق تکذیب کرد


وزیر کشور با رد خبر سازمان حج و زیارت مبنی بر بازداشت 200 تا 300 زائر ایرانی بدون روادید در عراق گفت: حدود 40 تا 50 نفر از اهالی مرزی بدون ویزا قصد عبور از مرز را داشتند که پس از بازداشت موقت دوباره به کشور بازگردانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون هیچ مشکلی در انتقال زائران اربعین حسینی رخ نداده است و امیدواریم این روند تا بازگشت زائران هم به همین صورت باشد.

وی گفت: تاکنون بر اساس گزارش های دریافتی و با کمک بسیار خوب صدا و سیما و دیگر رسانه های کشور و با همدلی و همکاری مردم هیچ مشکلی در انتقال زائران اربعین حسینی ایجاد نشده است.

وزیر کشور افزود: در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که با حضور همه دستگاه های اجرایی امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برگزار شد تصمیمات خوبی در خصوص پشتیبانی و حمایت از زائران اربعین حسینی انجام گرفت.

رحمانی فضلی افزود: علاوه بر تاکیدات امنیتی برای سفر زائران اربعین حسینی تصمیمات مهمی برای بازگشت مسافران گرفته شد تا با عمل به تمهیدات صورت گرفته کار بازگشت با سهولت هر چه تمام تر صورت پذیرد.

وزیر کشور افزود: امنیت بحث مهم و اولویت جلسه هماهنگی ستاد اربعین بود تا زائران عزیز در ایران و عراق با امنیت کامل این سفر معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور خبر بازداشت 300 زائر ایرانی را در عراق تکذیب کرد

وزیر کشور خبر بازداشت 300 زائر ایرانی را در عراق تکذیب کرد