مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 18:512015-11-28اجتماعي

مشارکت خیران در برطرف شدن مشکلات مدارس استان بوشهر افزایش می یابد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بودجه های آموزش و پرورش جوابگوی نیازهای برنامه‎ها و طرح های این نهاد تعلیم و تربیت نیست مشارکت خیران در این راستا افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ناصر کرمی بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید اموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه اینکه آموزش و پرورش یک نهاد صرف حاکمیتی نیست اظهار داشت: این نهاد یک نهاد اجتماعی است که تعامل با سایر ادارات و مردم برای آن بسیار با اهمیت است.

ناصر کرمی با بیان اینکه این نهاد تربیتی و آموزشی دارای ظرفیت اجتماعی زیادی است تصریح کرد: باید از طریق شوراهای آموزش و پرورش و با مشارکت مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تلاش کرد.

وی با تاکید بر مشارکت همه جانبه فرهنگیان در حل مشکلات آموزشی گفت: رفع دغدغه های مادی همه فرهنگیان مورد توجه است اما مشارکت همه در صحنه های آموزش و پرورش ضرورت دارد تا بتوانیم در زمینه آموزش و پرورش موفق شویم.

کرمی با تاکید بر تغییر نگاه های مصلحت اندیشی در حوزه آموزش و پروش افزود: بخشی از توسعه نیافتگی استان بوشهر به دلیل نگاههای کوتاه مدت و مصلحت اندیشی های زودگذر است که باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت خیران در برطرف شدن مشکلات مدارس استان بوشهر افزایش می یابد

مشارکت خیران در برطرف شدن مشکلات مدارس استان بوشهر افزایش می یابد