مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 18:262015-11-28پزشكي

چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در گیلان برگزار شد


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان گیلان گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دارویی، آزمایشگاهی، دندان پزشکی و صنایع وابسته در گیلان برگزار شد.

- عبدالله سلمان زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت"، اظهار داشت: این نمایشگاه با داشتن 40 غرفه از استان های گیلان، مازندران، تهران، البرز، اصفهان و فارس به فعالیت مشغول است.

وی افزود: این نمایشگاه در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی، طب ورزشی و صنعت سلامت به عرصه محصولات در این حوزه فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های گیلان با بیان اینکه مرکز فوریت های حوادث و فوریت های پزشکی استان در این نمایشگاه حضور دارند خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قزوین و انجمن خیران ضایعات نخاعی و سرطانی از جمله مراکز حضور یافته در این نمایشگاه هستند.

سلمان زاده با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت دوسالانه در گیلان برگزار می شود تصریح کرد: امسال یک واحد در بحث و فناوری در ارتباط با مسائل بهداشتی و سلامت از دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این نمایشگاه حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی روزهای برپایی این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و سمینارهای فوق تخصصی با حضور مدرسان و کارشناسان برجسته استان گیلان و کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در گیلان برگزار شد

چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در گیلان برگزار شد