مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 18:002015-11-28اقتصادي

تعمیر اسکله های کانتینری بندرشهید رجایی


معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوری استان هرمزگان از اجرای بخشی از تعمیرات اساسی اسکله های کانتینری ترمینال یک بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، عباس کمالی گفت : به منظور افزایش ایمنی عملیات پهلوگیری شناورها و افزایش راندمان تخلیه و بارگیری، مرمت و تعمیرات بتن عرشه و پیشانی و همچنین تعویض فندر(ضربه گیر) اسکله های کانتینری شماره 3 تا 7 ترمینال یک بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد : کار تعمیرات اساسی اسکله سه تا هفت بندر شهید رجایی واقع در پایانه شماره یک کانتینری این بندر به طول 1250 متر با تلاش مهندسان داخلی در دست اجراست.

معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار کرد: بهسازی و نوسازی این اسکله ها به ترتیب اولویت خرابی طی 12 ماه و با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

quotation mark سیامک قاسمی quotation mark رییس اداره تعمیر و نگهداری ساختمان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز گفت: شرایط محیطی سواحل منطقه خلیج فارس و عملیات بسیار زیاد تخلیه و بارگیری، آسیب جدی در قسمت های روی سازه دریایی این اسکله ها به وجود آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر اسکله های کانتینری بندرشهید رجایی

تعمیر اسکله های کانتینری بندرشهید رجایی