مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 17:552015-11-28اقتصادي

بازدید سرمایه گذاران چینی از مراکز صنعتی اذربایجان غربی


ارومیه / خبرگزاری صداوسیما / اجتماعی / هیئت متشکل از سرمایه گذاران چینی در سفری سه روزه، از هفت فرصت سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی بازدید کردندبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما هیئت سرمایه گذار چینی در سه روز اخیر ضمن بازدید از ظرفیت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی در حوزه های مسکن، راه آهن، معدن، خودروسازی، ماشین آلات کشاورزی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با مدیران بازرگانی، تجاری و بخش خصوصی این استان دیدار و گفت وگو کردند.

این هیئت با هدف اجرایی سازی توافقات انجام شده در همایش سرمایه گذاری شهر چن دو چندی پیش برگزار شده بود به آذربایجان غربی سفر کرده است .

هیئت سرمایه گذاری چینی امروز در آخرین روز از سفر خود با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو کرد.

قربانعلی سعادت در این دیدار با برشماری مزیت های فراوان آذربایجان غربی برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی اظهار داشت: هم اینک بسترهای حمل و نقل ریلی و هوایی در این منطقه فراهم شده و وجود نیروی انسانی کافی و آماده بودن طرح های توجیهی فراوان می تواند منجر به آغاز سریع سرمایه گذاری های خارجی شود.

وی افزود: آذربایجان غربی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی، گردشگری، تولیدی، کشاورزی و انرژی دارای ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و علاوه بر آن وجود منطقه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرمایه گذاران چینی از مراکز صنعتی اذربایجان غربی

بازدید سرمایه گذاران چینی از مراکز صنعتی اذربایجان غربی