مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 16:262015-11-28سياسي

معاون بازرسی سازمان بسیج: بسیج در اقصی نقاط عالم سایه گسترده است


معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: بسیج درخت تناوری شده که سایه آن در اقصی نقاط عالم سایه گسترده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، سردار حسینعلی یوسف زاده بعد از ظهر امروز در دومین کنگره شهدای دانشجوی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: بسیج مولودی است که امروز درخت تناور و پرثمری شده که شاخ و بال آن در اقصی نقاط عالم و سایر کشورهای اسلامی سایه گسترده است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان بسیج و سپاه افزود: حضرت آقا فرمودند که برخی بسیج را متهم به تندروی و افراطی بودن می کنند، اگر مبارزه با استکبار جهانی و عدم اعتماد به مستکبران، تندروی است پس ما در خط اول آن بوده و خواهیم بود.

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان کرد: اگر دفاع از ارزش ها، نوامیس و خطوط قرمز نظام، افراط است ما به افراطی گری افتخار می کنیم و اگر این موضوع اعتدال است که ما معتقدیم این بحث عین اعتدال است و ما به آن افتخار می کنیم.

وی تصریح کرد: قطعاً تفکر و عمل بسیج، اهل کنار آمدن با دشمنان نبوده و دوست نداریم که این گونه شود چراکه بسیج مشت محکم ملت بزرگ، ولایتمدار و انقلابی ایران است و خواهد بود.

یوسف زاده تأکید کرد: بسیج سپر انقلاب و نسخه گره گشا و درمانگر تمام مشکلات و گرفتاری هایی است که در جهان اسلام وجود دارد، هر ملتی در هرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بازرسی سازمان بسیج: بسیج در اقصی نقاط عالم سایه گسترده است

معاون بازرسی سازمان بسیج: بسیج در اقصی نقاط عالم سایه گسترده است