مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 15:062015-11-28حوادث

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد دستگیری سارق حرفه ای در آستارا


فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و منزل با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، رحیم مهدی زاده ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع سرقت از مغازه در آستارا اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی آستارا موضوع را پیگیری کردند.

وی به شناسایی سارق سابقه دار توسط ماموران پلیس آگاهی در آستارا اشاره کرد و افزود: متهم مذکور در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران پلیس دستگیر شده است.

مهدی زاده با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس با توجه به شواهد و مدارک موجود به دو فقره سرقت از منزل و سه فقره سرقت از مغازه اعتراف کرده است، تصریح کرد: پرونده سارق دستگیر شده به منظور کشف سرقت های احتمالی دیگر در دست بررسی بیشتر است.

*رد رشوه توسط پلیس املش رییس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران انتظامی پاسگاه املش شمالی حین گشت زنی به فردی سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مشکوک شدند.

وهاب محسن نژاد به فرار فرد مذکور هنگام مشاهده ماموران پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی با تعقیب و گریز فرد سابقه دار را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از متهم مذکور مقداری هرویین، یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یک عدد پایپ کشف و ضبط کردند، بیان کرد: متهم برای رهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد دستگیری سارق حرفه ای در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد دستگیری سارق حرفه ای در آستارا