مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 13:522015-11-28اجتماعي

طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان مازندران برگزار می شود


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح تدبیر در مدارس مازندران خبر داد.

- سید عیسی میرشفیعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری"، اظهار داشت: تقویت و بهبود کیفیت آموزشی در مقطع ابتدایی یکی از برنامه هایی است که در معاونت ابتدایی آن را دنبال می کنیم.

وی افزود: نگاه تحلیلی و آموزشی و توجه به همه مناطق برای آموزش دانش آموزان در مقطع ابتدایی مهم ترین مسئله ای است که در آموزش ابتدایی آن را دنبال می کنیم.

میرشفیعی با اشاره به ابلاغ طرح تدبیر به مداس مقطع ابتدایی مازندران، تصریح کرد: در طرح تدبیر امکان سنجش روند فعالیت هر مدرسه با عملکرد و فعالیت همان مدرسه مورد سنجش قرار می گیرد تا روند موفقیت فعالیت های مدرسه در مسیر کیفی سازی قرار بگیرد.

معاون آموزش ابتدایی با بیان اینکه توجه ویژه به پایه اول ابتدایی سبب تقویت کار همکاران در سایر پایه ها می شود، بیان کرد: کار قوی در پایه اول سبب تاثیری مثبت در پیشبرد امور می شود.

میرشفیعی، هدف از اجرای طرح تدبیر را ایجاد وحدت رویه در استان برای نقش آفرینی موثر والدین در فرآیندهای آموزشی و تربیتی عنوان کرد و گفت: تربیت مدرسان متخصص در استان جهت پاسخگویی به نیاز دانش آموزان، اطلاع رسانی و نظارت پیوسته والدین با معلمان مقطع ابتدایی وکاربردی کردن کارگاه های آموزشی از دیگر اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان مازندران برگزار می شود

طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان مازندران برگزار می شود