مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 12:512015-11-28سياسي

هیچ اثری در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری سرسری گرفته نمی شود


دبیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری گفت: می توانم صددرصد این قول را بدهم که هیچ کاری در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری سرسری و بدون بررسی دقیق از دست ما در نرفته و همه آثار این دفتر توسط شورای بررسی، - کارشناسی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، عزت الله الوندی، دبیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری، درباره شورای سیاست گذاری این دفتر گفت: از ابتدای امسال یک شورای سیاست گذاری را در دفتر ادبیات کودک و نوجوان تشکیل دادیم که اعضایش همه از نویسندگان باتجربه کودک و نوجوان هستند.

جسین فتاحی به عنوان رییس دفتر در این شورا هستند و احمد دهقان هم که مدیر سابق دفتر بودند و از نویسندگان کودک و نوجوان هستند، به همراه دیگر نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان این شورا را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: اعضای این شورا در زمینه های مختلف نیازسنجی می کنند و براساس نیازهای حوزه ادبیات کودک و نوجوان، پیشنهادهایی را به جلسات شورا ارائه می دهند و شورا پس از حلاجی این پیشنهادها درباره آن ها تصمیم گیری می کند و طرح های خوب و قابل قبول و قابل اجرا را انتخاب می کند و بر اساس این طرح ها به نویسنده ها پیشنهاد کار می دهد تا کارهای جدیدتر انجام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اثری در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری سرسری گرفته نمی شود

هیچ اثری در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری سرسری گرفته نمی شود