مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 12:312015-11-28سياسي

امام جمعه دیلم: مقابله بانفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن وظیفه بسیج است


در هر زمان امام و رهبر وظایف را مشخص می کند اکنون رهبر انقلاب مقابله بانفوذ فرهنگی سیاسی و اقتصادی را وظیفه بسیج می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دیلم، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان دیلم با بیان اینکه آن هایی که رفتند کاری حسینی کردند و آن هایی که ماندند باید کاری زینبی کنند، گفت: شهدا رسالت خود را در قبال دین و امامشان انجام دادند، درراهی که برایشان ترسیم شده بود به خوبی قدم برداشتند.

وی افزود: درس اربعین این است که نگذاریم یاد و نام شهدا و خانواده معظم آن ها به فراموشی سپرده شود و مسئولان همه باید در ارتباط با شهدا پای کار باشند و امروز پیام 20میلیون نفر زائر که پیاده به سمت کربلا حرکت می کنند تجدیدعهد و حفظ آرمان اباعبدالله (ع) است.

حسینی بوشهری با تأکید بر حفظ نام و یاد شهدا اضافه کرد: اگر ما پاسدار خون شهدا نباشیم اهداف و دستاورد آن ها دچار تحریف خواهد شد.

امام جمعه دیلم اظهار داشت: شهدا وظایف ما را ترسیم کرده اند بیشترین چیزی که در وصیت نامه شهدا به چشم می خورد این است که امام و ولایت فقیه را تنها نگذارید.

ریس شورای فرهنگ عمومی دیلم در خصوص نفوذ دشمن نیز خاطرنشان کرد: در هر زمان امام و رهبر وظایف را مشخص می کند اکنون رهبر انقلاب مقابله بانفوذ فرهنگی سیاسی و اقتصادی را وظیفه بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دیلم: مقابله بانفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن وظیفه بسیج است

امام جمعه دیلم: مقابله بانفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن وظیفه بسیج است