مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 12:362015-11-28اقتصادي

مرکز آموزش هتل داری در استان بوشهر راه اندازی می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: ایجاد مرکز آموزش هتل داری در استان یکی از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد صنعت گردشگری همگام با صنایع بزرگ دیگر در سطح استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست با مسئولان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه محسوب می شود، اظهار داشت: جوانان با فراگیری آموزش های متناسب با صنایع در مناطق راه اشتغال خود را هموار کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته ویژه سرمایه گذاری با تخصص های نیروی انسانی محقق می شود تصریح کرد: نیاز سنجی هر سازمان برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر با توجه به ایجاد کمیته ای به نام کمیته ویژه سرمایه گذاری بروی نیروی انسانی محقق می شود.

کازرونی با اشاره به نقش مهم آموزش های بازار محور در توسعه اشتغال گفت: آموزش های بازار محور در کنار اشتغالزایی می تواند نقش مهم و موثری در جذب سرمایه گذار برای ایجاد صنایع کوچک و بزرگ در هر کدام از شهرستان های استان بوشهر داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر تاکید کرد: با توجه به نقش مهم آموزش های بازار محور در توسعه صنایع دراین راستا بنگاه های زود بازده با آموزش های مهارتی افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش هتل داری در استان بوشهر راه اندازی می شود

مرکز آموزش هتل داری در استان بوشهر راه اندازی می شود