مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 12:112015-11-28حوادث

مسئول انجمن ام اس شرق مازندران: 170 بیمار ام‎اس در شرق مازندران شناسایی شدند


مسئول انجمن ام‎اس شرق مازندران گفت: از سال 93 تاکنون، بیش از 170 بیمار ام‎اس از شهرستان‎های بهشهر، نکا و گلوگاه عضو این انجمن شدند.

- " در شهرستان بهشهر، با اشاره به آغاز فعالیت انجمن ام اس شرق مازندران از سال 93، اظهار کرد: ابتدا افراد کمی نسبت به این بیماری شناخت داشتند و به مرور زمان آمار مراجعان بیشتر شد تا حدی که در حال حاضر، بیش از 170 بیمار ام اس از شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه عضو این انجمن شدند.

وی افزود: بیشترین مراجعان با حدود 80 نفر از بهشهر بوده و تعداد قابل توجهی از اعضای انجمن شرق مازندران نیز از خانواده‎های زیر متوسط هستند که از مجموع 170 نفر، حدود 15 مرد سرپرست خانوار به دلیل بیماری، منبع درآمد خود را از دست دادند.

مسئول انجمن ام اس شرق مازندران با بیان اینکه ام اس پیر و جوان نمی شناسد و باید برای جلوگیری از افزایش آمار این بیماری از سوی دستگاه‎های مربوطه چاره اندیشی شود، گفت: بسیار برای ما ناراحت کننده و سخت است که بگوییم در بین پذیرش شدگان این انجمن، از نوجوان 16 ساله تا افراد 50 سال را می‎بینیم.

این مسئول با اشاره به کمک های خیران و همکاری تعدادی از جوانان که بدون هیچ چشم داشتی به کمک بیماران ام‎اس در شرق مازندران شتافتند، بیان کرد: کمک هایی که به انجمن می‎رسد بسیار اندک است اما همین نیز چشمه امیدی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول انجمن ام اس شرق مازندران: 170 بیمار ام‎اس در شرق مازندران شناسایی شدند

مسئول انجمن ام اس شرق مازندران: 170 بیمار ام‎اس در شرق مازندران شناسایی شدند