مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 11:002015-11-28اقتصادي

ایجاد فرصت های مشارکت مالی برای شرکت های اروپایی


مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با استفان مایر، مدیرعامل شرکت آلمانی هرمس گفت: سوابق درخشان مالی بانک صنعت و معدن موجب می شود که بانک ها و موسسات مالی بین‎المللی بتوانند با اطمینان خاطر به تبادل مالی با این بانک مبادرت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، علی اشرف افخمی با اشاره به این که طی دو سال گذشته روابط خوبی بین این بانک و شرکت های آلمانی ایجاد شده تصریح کرد: در شرایط پساتحریم فرصت های زیادی برای مشارکت مالی شرکت های اروپایی در ایران ایجاد خواهد شد.

افخمی افزود: نقل و انتقالات مالی می تواند در فضایی امن انجام یابد و این امنیت از الزامات روابط اقتصادی و مالی میان بانک های دو کشور است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه بانک ها و مؤسسات آلمانی می توانند مهارت، تجربه، منابع و فناوری را به کشورمان انتقال دهند گفت: ما در آینده اعتبارات خوبی را در تعاملات بین بانکی به کشور جذب خواهیم کرد.

وی گفت: بانک ایرانی-آلمانی ایران و اروپا (EIH) که در هامبورگ آلمان قرار دارد می تواند عامل مناسبی برای شروع تعاملات با بانک صنعت و معدن باشد.

افخمی سرمایه گذاری در بخش های پتروشیمی، نفت، گاز، راه آهن، صنایع با تکنولوژی بالا و استارت آپ‏ ها را فرصت های مناسبی برشمرد که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری آلمانی می توانند برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های مشارکت مالی برای شرکت های اروپایی

ایجاد فرصت های مشارکت مالی برای شرکت های اروپایی