مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 10:512015-11-28سياسي

عضو شورای شهر کرمانشاه مطرح کرد ابهام در انتصابات جدید شهرداری کرمانشاه


عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه اوضاع شهرداری با توجه به تحولات اخیر دارای ابهامات متعددی است، گفت: شورا فعلاً با سعه صدر با شهردار برخورد کرده و منتظر نتیجه عملکرد وی است.

- جواد جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در عزل و نصب های شهرداری کرمانشاه دخالت نمی کند.

عضو شورای شهر اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه شورا طبق قانون مجاز به دخالت در عزل و نصب های شهرداری نیست، ادامه داد: زمانی که عزل و نصب های شهرداری در روند اجرایی اختلال ایجاد کند، شورا می تواند ورود پیدا کند.

وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر انتصابات فامیلی شهردار کرمانشاه، اظهار کرد: عملکرد افراد سنجیده می شود و در صورت ضعف در اقدامات، از شهردار توضیح می خواهیم.

جعفری با تاکید بر اینکه فعلا برای نتیجه گیری نباید تعجیل کرد، بیان داشت: شورا در حال حاضر با سعه صدر با شهردار برخورد می کند و هر زمانی لازم باشد، در بحث نظارت ورود پیدا می کنیم.

این مقام مسئول به وجود نیامدن حاشیه ها را دلیل مدارا با شهردار در حال حاضر عنوان کرد و گفت: عملکرد شهردار را مورد بررسی قرار می دهیم و بنا نداریم حاشیه ها پررنگ شود.

عضو شورای شهر اسلامی کرمانشاه به وجود آمدن حاشیه ها را به ضرر مردم بیان کرد و متذکر شد: نتیجه عملکرد شهردار تصمیم شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر کرمانشاه مطرح کرد ابهام در انتصابات جدید شهرداری کرمانشاه

عضو شورای شهر کرمانشاه مطرح کرد ابهام در انتصابات جدید شهرداری کرمانشاه