مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 10:462015-11-28سياسي

ثبت نام کارشناسی ارشد سال 95 از 16 آذر آغاز می شود


مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ثبت نام دوره های کارشناسی ارشدسال 95 دانشگاه ها از روز دوشنبه 16 آذر گفت: این آزمون در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت سال 95 برگزار می شود.

- حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org از روز دوشنبه 16 آذر94 آغاز و روز یکشنبه 22 آذر پایان می پذیرد.

وی افزود: دفترجه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط، ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم دیگر قبل از آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و تمام داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک مورد نیاز از روز دوشنبه 16 آذری برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاوری عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان باری ثبت نام باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین دوره المپیاد عملی دانشجویی کشور اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است، لازم است داوطلبان به وسیله کارتهای عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کارشناسی ارشد سال 95 از 16 آذر آغاز می شود

ثبت نام کارشناسی ارشد سال 95 از 16 آذر آغاز می شود