مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 09:002015-11-28اقتصادي

قراردادهای ایرانی در معرض نمایش شرکای جهانی


مراسم رونمایی از مدل جدید قراردادهای صنعت نفت موسوم به IPC، در سالن اجلاس سران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سالن اجلاس سران در روزهای هفتم و هشتم آذرماه امسال، شاهد برگزاری کنفرانس تهران و میزبان مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه های نفت و گاز خواهد بود.

در کنفرانس تهران قرار است مدل جدید قراردادهای نفتی با هدف ترغیب سرمایه گذاران برای همکاری در پروژه های نفت و گاز کشور رونمایی و معرفی شود و به این منظور حدود 50 پروژه صنعت نفت ایران در قالب مدل جدید قراردادی ارائه خواهد شد.

الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری، بیژن زنگنه وزیر نفت، سید مهدی حسینی رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی و رییس کنفرانس تهران و رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

در کنفرانس تهران، نگاه حقوقی و سیاستهای اجرایی دولت درباره مدل جدید قراردادهای نفتی، سیاستها و برنامه های وزارت نفت در زمینه قراردادهای جدید و افق و سیاستهای توسعه ای صنعت نفت ایران تشریح می شود.

احیای ظرفیتها از منظر برنامه ریزی کلان اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی از منظر حقوقی و قراردادی، معرفی ظرفیتهای داخلی کشور، معرفی طرحهای نفتی خشکی و دریایی کشور و معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای ایرانی در معرض نمایش شرکای جهانی

قراردادهای ایرانی در معرض نمایش شرکای جهانی