مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 06:002015-11-28اقتصادي

بدهی 750 میلیارد تومانی به کشاورزان/ دولت مطالبات صنایع را پرداخت کند


دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر گفت: بالغ بر 750 میلیارد تومان به کشاورزان بابت خرید چغندر قند بدهکاریم اما به دلیل بازار نامناسب و پرداخت نشدن مطالبات به صنایع از سوی دولت توانایی پرداخت مطالبات کشاورزان را به نحو مطلوب نداریم.

- بهمن دانایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امسال وضعیت تولید مناسبی در زمینه شکر داشته ایم؛ سه میلیون و 600 هزار تن از کشاورز خریداری کرده ایم و تاکنون بالغ بر 500 هزار تن شکر تولید کرده ایم که پیش بینی می شود میزان تولید شکر تا پایان امسال به یک میلیون و 400 هزار تن برسد.

وی افزود: تاکنون 1023 میلیارد تومان چغندر قند از کشاورزان خریده ایم که تنها 30 درصد آن را توانسته ایم پرداخت کنیم و بالغ بر 750 میلیارد تومان از صنایع مطالبه دارند اما از سویی صنایع بازار مناسبی برای فروش محصولشان ندارند و از سوی دیگر بالغ بر 200 میلیارد تومان بابت مابه التفاوت قیمت شکر از دولت مطالبه دارند.

دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر با بیان اینکه اگر دولت هرچه سریعتر مطالبات صنایع را پرداخت کند در اسرع وقت انبوهی از مطالبات کشاورزان را پرداخت می کنیم چراکه رضایت آنها ضمانت ادامه فعالیت صنایع است، گفت: به دلیل شرایط رکود اقتصادی حاکم بر کشور صنایع پایین دستی و بازار تقاضای مناسبی برای خرید شکر ندارند و این همان عاملی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 750 میلیارد تومانی به کشاورزان/ دولت مطالبات صنایع را پرداخت کند

بدهی 750 میلیارد تومانی به کشاورزان/ دولت مطالبات صنایع را پرداخت کند